3 Ocak 2012 Salı

merhaba ...

haftalar önce actigim bloguma bugün ilkkez yaziyorum .. bu gurbet elde neler yasadigimi , artilari , eksileri  yazmaya calsicagim insallah ...  heyecanliyim cünkü artik yanliz deilim bu gurbet ellerde ,, sesimi duyan ,, yazdiklarimi okuyan biirlerinin oldugunu bilmek yetiyor ....  ilk yazimda biraz kendimden bahsetmek istiyorum .. 3 yillik evlyiim . dünyalar ttatlisi 1 kizim var .. yurtdisina gelin gelmemle degisen bazen zor bazen güzel bir hayatim var .. en zoruda kizimin dogumunda ve sonrasinda yasadiklarim kuskusuz...ilerleyen günlerde dogumda yasadiklarimi anlatmak istyiorum ayni seyleri yasayan aileler varsa belki biraz faydam olur .... kücük bir evim ve o evin icinde sakin mütevazi bir hayatim var ... baslangic olarak bu kadar yeter kafa sisirmeyeyim ... kendinize iyi bakin ....

10 yorum:

  1. ilk izleyicin ve ilk yorumun sahibi oldum ne güzel :) hayırlı olsun blogun ve inşallah hep aktif olsun yazmayı bırakma merakla beklicem bende bir kız annesiyim ama benimki büyüdü artık altı yaşında oldu :)

    YanıtlaSil
  2. sende yaparsin ,, cok sevindim yorumuna :)) beni yanliz birakmadigin icin tesekkür ederim .. bende blogumla daha cok ilgilenmek istiyorum ,, minik kuzumdan firsat buldukca güzel paylasimlar yapcam insallahhhh ....

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bana yorum birakmissiniz,maalesef gurbette yasamak kolay olmuyor, özellikle de ilk zamanlar. Insan cok yalnizlik cekiyor...
    Yillar gectikce birseyler yerine oturuyor cok sükür. Sizde de devaminda güzel olmustur hersey umarim. Bloga yazin bence, insana iyi geliyor ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hoşgelsin sefa geldin .. aöa böle ufacık ceghe deyip kaçmak olmaz. devamınıda bekleriz

    YanıtlaSil
  5. merhaba kelebek gibi ,, evet yazinizi okuyunca yorum yapmadan gecemedim .. gurbet deyince ancak yasayan biliyo ... bloguma yazmayi cok istiyorum ama olmuyo biseyler tam deil sanki icimde ... yazacak cok sey var aslinda .. insallah bende bismillah deyim baslarim yakinda ....

    YanıtlaSil
  6. hosbulduk huzur moda ... blogunu coook begeniyorum hele o baba tsörtünden elbisleri felan :)) insallah bende sizler gibi iiy bir blog sahibesi olcam yakinda ... hosgeldin bloguma ...

    YanıtlaSil
  7. tatlim baska bir ülkeye alismak her zaman zordur, sen icinden ne geliyorsa onlari yaz, bazen insan kötü seyleri yazinca onlari tekrar yasamis gibi oluyor, belki ondan yazamamisindir bir türlü, bosver ozaman, güzel seyler yaz, baska seyler yaz, kalbinden nasil geliyorsa öyle, bende seni izlemeye aldim, hangi konuda istersen harika postlarini bekliyorum ; )

    YanıtlaSil
  8. viva tesekkür ederim güzel yorumun ve bana cesaret verdigin icin ... alismak cok zor gercekten ,, ama sükürler olsunki artik bazi seyler rayina oturmaya basladi .. senin blogunude sverek takip ediyorum ,, yurtdisindan yazan bloggeri takip etmek ayirca önemli benim icin , bilmedigim cok seyi ögreniyorum ... ziyaretin iicnde tesekkürler ...

    YanıtlaSil
  9. çok samimi bir blog olacak burası:) bende takipteyim.yazmaya devam.

    YanıtlaSil
  10. guzel yorumunuz icin cok tesekkur ederim ... bende sizi takipteyim ,, hatta yeni kesiflerimdensiniz :) s

    YanıtlaSil